torsdag 5 februari 2009

Puuuhhh

What a day!

Trodde inte en coop-dag kunde bli mycket slitsammare än vad det var igår, men huuuwa vad fel jag hade (igen!).

Med mycket krångel, slit och saker som havererat blev jobbdagen blev mer än en heldag. Började 8 imorse, och satte foten innan för dörren här hemma igen tjugo i 9 i kväll! Zzzzzzzzzzzzzzzz!
Skulle ha slutat halv 8, men eftersom stora frysen fick nått frispel och inte ville vara så kall som den skulle vara, fick vi tömma ur så mycket vi kunde ur den. Sakerna vi skulle gjort blev därför inte gjorda och jag måste ta det imorgon bitti istället...Jippi!

Träningen för kvällen gick därmed bort också. Tråkigt, för imorn bitti åker vågen och måttbandet fram igen. "/
Huuu, läskigt!
Jag vill neeeeeeeeeer!


Näe, jag lär sussa, annars stupar jag snart! Får bli mer skrivning tomollow.

Take care!

Inga kommentarer: