torsdag 19 februari 2009

Host, prutt, sha-sha-sha...

Snörvel, host, host...
Går detta aldrig över?

Vaknade 06.30... i soffan!
Var visst väldigt sliten igår kväll, för jag hade absolut inte tänkt somna där.
Förflyttning till sängen för att få lite mer sömn. Mycket ovanligt. Det brukar vara förflyttning åt andra hållet. :)

Energin fylldes sakta men säkert på, och jag orkade både bli med Jimmy och Pisa och äta lunch på fiket och hänga med till verkstan och kolla läget en sväng. Men sen var det stopp. Soffdags!

Och här har jag hängt sedan dess. Soffan, the new shit!
Tills imorn dvs. Då det blir heldag på coop. Bara att kämpa på, med kvällens soffstund i åtanke.

På tal om Coop... (Inget som har med nått som jag annars skriver att göra men ändå). Måste bara skryta lite. :)
Här om dagen fick vi ett nyhetsbrev till butiken där Januari- "toppen" (gällande försäljning) av alla Coop Nära butiker i Sverige stod med. Gissa var vi låg av alla 96 butiker???
*Trumvirvel........*
5:A!!!
Lilla sketna Fredriksberg vet ni...med 6-700 fastboende, ligger 5:a i Sverige av 96 butiker!
Det är STORT!
Man får väl tacka alla turister för det! Men ändå. Vi jobbar på bra. och jag är grymt stolt över mig själv och mina älskade medarbetare! :)
Wihoooo.

Vägning imorn. Räknar med uppgång, som vanligt, fast med en säkrare grund nu.
En sjukvecka (utan magsjuka) kan väl aldrig visa nedåt på vågen?
Iofs har jag skött mig mycket bra med maten.
Men klarar jag mig verkligen med bara det? Och ingen träning?

Let´s see tomorrow...

Nu ska jag krypa ner under täcket med Jimmy i soffan å mysa.
Sen ska jag pallra mig till sängen, om jag klarar av det. :)

// En lite kryare Naannii, utan frysningar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig, Nuttan !

Önskar vi i Vangsviken

Anonym sa...

Krya på dig, Nuttan !

Önskar vi i Vangsviken