tisdag 17 februari 2009

Ohh Nooooo!


Va blir de här?
Veckan var ju planerad med en massa skidåkning och träning.
Å så börjar dagen så HÄR!
Med huvve fullt av snorkråkor och halsen fullt av helvetiskt ont!
Tror dessutom att febern börjar smyga sig på, för jag fryser som en idiot.
Uhhhhhhh!

Varför just jag? Och varför just den här veckan?
Jag var ju för sjutton magsjuk för precis (?) två veckor sedan!
Men visst, bring it on bara. Försvaga mig. Döda mig!

Jag som behöver veckans träning. Totalvägrar att gå upp över 83-strecket igen...Men vad ska jag ta mig till när kroppen känns som ett kylskåp och varje rörelse är ansträngande?

Klag klag klag...
Haha.
Men va fan...Får vara nöjd om jag klarar av jobbdagen imorn. För jag orkar inte ligga hemma nå mer. 2 sjuk-sysslolösa dagar om året räcker. Och årets har jag redan haft!
Tur att jag jobbar 12-18 imorn...för det är ju alltid morgon och kväll man mår som sämst i dessa förkylningar.

Extra "roligt" att det alltid är jag som blir sjuk här i hemmet. Jimmy klarade sig från magsjuka, och är frisk som en nötkärna även idag. Men jag, som äter en massa frukt, braigheter och C-vitaminer, råkar alltid ut för skit.
Vem tusan kom på att man håller sig frisk lättare med frukt och grönt?
Näe, ska nog börja fläska pizza och korv me brö som friskhetskur istället.

GAAAAAAAAAH, ge mig friskhet, ge mig träning, ge mig resultat!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig syster! Slit inte ut dig... Kram