tisdag 1 mars 2011

welcome to my crib

Husets bakgård har förvandlats nu under vintern.
Så jag tänkte ta er med på en liten tur ut på balkongen,
som sjääälvklart ser ut som vilken annan insnöad balkong som helst,
så att ni får se lite kärlek ^^
Ser ut som vilken tråkig utsikt som helst.
(min mamma bor förövrigt i det gula huset ni ser, perfekt avstånd när man får slut på något eller behöver hjälp med något, dock kan hon också hålla reda på hur länge jag är uppe om kvällarna ;) )

Meeen det var inte den kärleken jag menade,
för om man tar ett och ett halvt steg till ut i snön och blir lite blöt om fossingarna innanför foppatofflesen, så ser vyn helt annorlunda ut!

Take a look (eller två) at this hörreni!!!

Och Välkomna till vår skoterpark!
Nåväl, Robs och Andreas ^^
fast kanski lite min också?
Jag får nog vara med på ett litet hörn,
fyra skotrar är väl ändå för mycket för två karlar,
och Rob behöver väl ändå inte alla sina tre, även om Kawasakin inte fungerar ännu? ;)

Den i mitten på denna bild hittar ni HÄR,
bara å punga ut lite peningan så är den din!
Perfa hu? (=

Denna hoppas jag dock blir kvar här på gårn ett tag nu när den väl är fixelifixad och grejad.
I like!
Men man vet ju aldrig, det går fort i svängarna för den där gubben jag har.
Hade jag råd skulle jag köpa den av honom så den inte helt plötsligt försvinner. ^^

Nu är det bara att köra in skotern med den nya motorn en gnutta,
sen blir det åka av ska ni veta!
Hjälmarna ligger redo och väntar på att användas!

Min vinterkärlek!

Xoxo// motormuppen


Inga kommentarer: