lördag 12 mars 2011

Resultatet

Hur det gick?
Jo, jag tackar ja!
Det gick primus ballerinus med överrasknings festen för Robbelirob!

Chockad blev han (efter att jag låtsats bajsat en gång, letat efter något jag "glömt" i hela lägenheten och krånglat med att få på mig gipsklacken) när det väl ringde på dörren,
och öllådan jag köpt togs fram och människor vällde in i lägeneheten.
Trevligt att alla lyckades hålla tyst om allting.
Det trodde inte en Naannii! =)

Duktiga nära och kära!
och en trevlig kväll blev det.

Har precis städat undan allt som städas undan kunde utan att behöva starta dammsugaren,
all disk är i den gående diskmaskinen och de sista "stående männen" har fått sin efterfest måltid bestående av snabbkaffe och hamburgare.
Så nu har jag två slagna hjältar, en nyfiken tissetatt och en till början på trött Naannii i lägenheten.

Börjar bli dags för kvällen tror jag,
de här ser ju ut att nanna så gott så...
:P

Tror dock jag väljer att nanna kudde istället för både köksbord och soff-filtar.

Myspys! (=



Tack för en trevlig kväll!, säger Naannii'n

Inga kommentarer: