söndag 20 mars 2011

Onn thje roiad agaion...

Ber om ursäkt i förväg för frqamtida stavfel och konstigheter i detta blogginlägg.
Nej, jag är inte på pickalurven eller tillfälligt skrivdålig...
Sitter bara med datorn i knä och guppar med i vägens bumparompstomp,
och orkar eventuellt inte ens bry mig om att rätta till de fel som kan uppkomma.

Börjar fundera på om jag skulle ha tagit mig en stänkare innan vi åkte,
då kanske det hade gått lättare att skriva i detta guppeligppande.
Obalans plus obalans till balans liksom ^^
Varje tryckning, rörelse, bokstav är en utmaning för koncentrationen.
Utmaning ja,
You know I like! ^^

Rob tycker jag är en riktig jäkla datanörd som bloggar i åkande stund,
och så är det väl kanske,
men då får det vara så (det går väl bra så länge det inte är jag som kör menar jag^^) ...
Så himla roligt är det inte att åka bil när man inte ser ett skvatt av det som händer utanför volvobilen. ^^
Svart svart svart, en åker, ett hus, sen lite svart igen.
Rikligt intressant!
Highscoooore!

Kommer bli en gnutta sent innan vårt eget hem träffas på,
många mil blir det!
(närmare sagt runt 13)
Ska bli mumma att få komma hem å ta en dusch innan supermys med Hugo (matte saknar bäbis) och erövring av sängen.
Imorgon gäller det att ta sig upp i tid!
Fit for fight för jobbet! =)
Fint som snus!

Sjunger så fint för Robert som papegojtanten sjöng i "Sommar i Sverige":

On the road again!

20.21 - Efter en gropig väg, någonstans i Dalarna...

Inga kommentarer: