tisdag 15 mars 2011

Sparka mig på bollarna

Förövrigt var kursen intressant.
Nu tror jag nog att jag kan den där tobakslagen utan och innan.

Extra lyckopoäng till mig som fick möjligheten att skratta och älska tiden jag fick med arbetskamraten också (det är fan inte konstigt att jag längtar tillbaka till jobbet när jag jobbar med ett helt gäng underbara människor!)...och peppat henne till att klara av en parkering hon aldrig trodde hon skulle klara.

Att jag imorgon (eller hur fort det nu går i den där magkanalen?) dessutom kommer skita (ja karlar, vi kvinnor bajsar faktiskt också) ut en bit av de godaste smörgåstårtor jag någonsin ätit är då inte heller fy skam,
och sockerkicken av den hembakta kakan kommer nog inte gå ur än på några dagar.

Sån jävla bra dag att jag vill sparka mig själv på de dallrande pungkulorna som inte finns,
bara för att veta att jag inte drömt!

Tack!

Inga kommentarer: