tisdag 15 mars 2011

Morgonfirande undanbedes vänligt men bestämt

Om en timme och trettiotvå minuter är det dagen då pôjkvarslingen i lägenheten blir man!
Wihuu wihuuu!

Funderade ett tag på att ha frukost på sängen klar lagom till 06.30 när han kommer hem från nattens jobbpass,
stå och sjunga ja må han leva iklädd endast täcke och hemsk "Plupp vaknar"-frisyr samtidigt som jag kör en förjävla ful cheerleading-dans hoppandes på ett ben,
Och i the grand finale tänkte jag slänga fram ett stort paket bestående av skruvdragarn han redan fått (åhhh, jag skulle ha väntat!)...
men det ville han inte den tråkmånsen!
"Låt mig bara sova, så blir det bra!"
Höhö, whaaat? vem sjutton vill sova på sin tjugonde födelsedag!!!? ^^

Det känns som jag är mer upprymd över att han ska fylla år än vad han själv är.
Älskar firerier, tycker det är mysigt!
Varsågoda, här har ni ett riktigt högtidsfreak!

Kalasande imorgon kväll.
Släkt och vänner kommer att fira förvandligen från tonåring till gubbe med mitt lammkött.
Då ska den här (och en till) vara helt färdig för att bjudas på:

DET blir mumma!

Inga kommentarer: