måndag 14 mars 2011

Förvandling in progress...

Min syster la upp en massa "före viktnedgång"-bilder på sin blogg...
(vet inte om jag får länka dit, så det gör jag inte ännu)
Och jag insåg att jag nästan glömt hur hon såg ut innan hon började gå ner!
Förändringen är otrolig lär jag säga.
Ola la!
Så jävla dutti ä ho systra mi!
Nå så djävulskt!!!

(Till det hela lär tilläggas att vi är tre systrar,
alla föredetta tjockisar!
Och att jag nu är ensam kvar om att vara en liten knubbis.
Haha, men jag ska allt fixa det jag också senni,
Yngst går sist!)

Men iaf så började jag själv kolla runt på datorn efter bilder på den "gamla" jag...
det fanns då fan inte många!
Kanske skulle låna en scanner någonstans å få in gamla bilder ur fotoalbummen?
Skulle tro att ni som följt bloggen ett tag sett allihop,
men här har ni mina exempel:

Bilden som fick mig att börja denna viktresa.
Då 90,4 kilo.

Min studentmidag

Studentbild

-----

Och så kommer det Förut Vs. Nu bilder:

Till vänster: på en fest i gymnasiet 2007
Till höger: idag, just nu

Och resan i spegeln...

Med äldsta bilden till vänster och nyaste till höger...

Så jaaa, nog har det hänt nånting här också, även om jag fortfarande har väldigt väldigt svårt att se någon skillnad när jag väl står i spegeln.
Kanske har min hjärna också glömt hur jag såg ut innan, och att det är därför? ^^
Ungefär 11 kilo är då borta, bara några kvar...
Men som ni vet går det väldigt segt nu.

Det får ta sin lilla tid...

Tjockis-Naannii'n precis före skrivande stund

1 kommentar:

Musan sa...

Tjockis- Naannii har grymt snygga trosor på sig iaf :D och tjock är hon inte. Och Lillrumpa har hon alltid varit haha. Men du tycker jag gjort en så lång resa... du är ju inte många kilon bort från mig alls så nästan samma förändring som skett på dig också ju :D Du är DUKTIG! Puss