tisdag 22 mars 2011

Tolv och en halv...

timme senare är jag äntligen hemma igen...

Jag och Malan var hem till mams och mätte lite väggar efter jobbet.
Kikade, funderade...
Fan va jag tycker det är svårt det där med tapeter och färger.
Vad ska man ha? vad ska man välja? köpa?
Vad passar ihop, och vad gör inte?
Enfärgat, mönster eller fondvägg?
Ljust eller mörkt?
Tapetsera eller måla?

Jag har aldrig vart duktig på sånt där!
Jag kan se något jag verkligen tycker om känslan i,
men att sen "återskapa" den där känslan i mitt eget hem går fan inte.
Kommer få ta hjälp av de mer inredningstalangfulla människorna i min närhet om det här ska bli bra.
Kommer aldrig kunna bestämma mig.

Imorn bär det av till Stan en sväng för umgåsning och kikning på tapeter.
Kanske hittar jag något,
kanske inte.

Jävligt svårt det här!, tycker Naannii



Inga kommentarer: