söndag 13 mars 2011

Festeri festera från början till slut

Här kommer det bilder från Fredagens överraskningsfest

Nyfiken Rob lägger sista handen vid utseéndet innan han 19.00 skulle vara fräsch, finklädd och redo.
(han var helt säker på att vi skulle iväg någonstans) Hemlig sambo tyckte det var tummen upp!

Nej, men va blir det här!?
Plingelipling på dörren precis när vi ska "åka"!?
(vid detta tillfälle hade jag fått lov att "låtsas" bajsa en gång,
letat efter något jag inte riktigt visste vad det var i hela lägenheten,
och krånglat med att få på mig gips-skon i typ tre minuter bara för att fortfarande låtsas som att vi skulle nånstans)


PARTEEEJ!!!
och den köpta öllådan, chipspåsarna och annat festerifestera-grejs plockades fram ur källarn samtidigt som en massa nära och kära till Rob trillade in i lägenheten.
Mmm...mumma!
Duktigt folk som lyckats hålla tyst om det hela.
Helt otroligt att det lyckades! (=

Och jag tror då karln blev glad!


snaps-tre-i-rad spelades

Vem vinner?

Kim och David

Tuff karl i sina bästa år med presenterna från mig
(nej, jag kunde verkligen inte hålla mig!!!)
En bensintratt, en deo, en parfym och det bästaste...
en BOSCH-skruvdragare!


Häng

Glada grabbar
Loit

Vi for upp på hyttan,
och träffade på herr Nilsson

barhäng
Jag spottade en riktig snygging i baren! ;)
Som sen skämdes ihjäl när han fick stå på scen och bli sjungen för.
Höhöhöhö!

Partypeople tog sig en bugg
Ekasit drog sig en vits
Jonis och Kim drog en twist

Och grabbarna hade kramkalas!


TACK alla inblandade för en riktigt lyckad kväll!
You made Rob's day! (=

Inga kommentarer: