onsdag 16 mars 2011

Ensam liten i skiten

Firandet är över,
folket borta,
och födelsedagsbarnet har lämnat boet för ännu ett nattpass...

...då var det bara lilla sketna jag kvar då,
bland högar av disk och matrester!
Inte direkt något att hänga i julgranen, men det får väl gå ändå.
Man kan ju inte begära för mycket här i livet menar jag! ^^

Mätt i magen är jag, så där precis lagom mätt...
Hade det varit för några år sedan hade jag ätit mig så mätt att magsäcken nästan exploderat och geggat ner hela innehållet med tarmar och "alltvadmumsigtdetnufinns" därinne. ^^
Jag hade fått sprungit skyttetrafik med mig själv in på dassburken,
men nää, inte nu längre.
Jag sköter mig nu!
Är inte lika mycket tjockis som då,
vet när det är dags att sluta!

Men hörreni,
att ha en massa matrester och disk som enda sällskap en kväll som denna var inte vidare roligt heller...
Nu blir det urplockning av diskmaskin 1, iordninggörning av diskmaskin 2,
inplockning av Hugomannen,
sen lämnar jag fan diskhög 3 till karln...
Den kan han ta hand om imorn, för då fyller han ju inte år längre!^^
haha
(Man kan faktiskt vara världens bästa flickvän utan att slita röven av sig,
låt karlarna göra häften av jobbet!)
Tjoffitjoff!

Inga kommentarer: