tisdag 29 mars 2011

Gaahhh

Blev förjävla färg och tapet-sugen så här efter avslutad jobbdag! Vill köpa!

Handla!

Bränna kosingar! (eller nej, det vill jag inte...men handla iaf, gärna rätt bildigt).


Men här hemma anträffades en halvdöd dregglig karl sovandes i sängen och inte alls på humör för en shoppingrunda till staden.

Boooooring! ^^


Nu har jag iofs TRE hela lediga dagar på mig att komma iväg på kikning någonstans i Sverige,

och klockinen börjar faktiskt bli lite sen...

men ändå känns det inte alls lika roligt att vänta tills imorgon eller så...

Det är ju NUUU jag är shoppinggalen!


1 kommentar:

jessica sa...

Är du ledig på fredag!? För jag ska till sjukgymnasten i Sunnansjö kl ett och sen måste jag in och göra ett syntest i stan efteråt, och då kanske du känner för att åka in då så att jag kan åka med dig? (a) Vet att du vill :D Puss / Kusinvitamin