torsdag 17 mars 2011

Med vind i håret

Det har inte alls blivit så mycket skoteråkande denna vinter som det var tänkt.
En massa motorkrångel, dåligt väder,
och så kom ett gipsat ben mitt upp i allt!
Några lugna turer bakpå Rob, några lugna turer körandes själv...
Annars har Rob och de andra karlarna fått åka utan mig.
Har inte velat "tvinga" (han skulle göra det frivilligt) honom att köra lugnare bara för att jag klantat till det och druttat på rumpan.
Det ska inte bara vara pensionärskörning,
utan lite bus i lössnön och dikeskanter också! =)

Ändå kan jag inte låta bli att le hela jag när jag märker att karln min verkligen vill ha med mig ut på en tur, när han offrar sig att köra så att det passar mig,
ta det lugnare än vanligt!

Därför tog vi en "fira-att-gipset-är-borta" och "lite-sen-födelsedags-tur" idag!Naannii leker räser!
Var och tittade till sommarstugan en sväng
Många barndomsminnen i den stugan ni!
Vårvädeeer!

Kan inte förstå vad mycket lite vind i håret och några hekto frisk luft kan göra för lugnet i kroppen!
Kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå Låsen, fiske,vedklyvning,grillning,öl och dataspelsgrogg med blåbär ;-).