fredag 18 mars 2011

Dagligt nattligt inlägg...

(dvs. lite ordbajsande)

Redan 01.59 och vi har gått över på Fredag...
Hujedanemig va den här dagen gick fort då!
Var över redan innan jag ens hann säga nationalencyklop... Ja ni vet vad jag menar. ^^
Bra dag blev det.
Bra det!

Vet inte ens vad jag gör vaken nu,
fast det vet jag iofs aldrig så här om nätterna.
Jag blir bara aldrig trött.
Nattuggla som ni vet.

Har tränelitränat fossingen med alla övningar flera gånger om, vikt all tvätt och zappat runt på varenda tv-kanal.
Hur tusan är man funtad om man blir rastlös vid klockan två om nätterna istället för att bli trött?
Om man dessutom vart vaken sedan klockan var straxt före 8 imorse?
Vart till sjukgymnasten under morgonen och åkt skoter hela eftermiddagen?

Nu får det snart vara slut på detta, för på Måndag vankas det JOBB (hjärta hjärta)!!!

Kan skylla på att jag är sympativaken med Rob som jobbar natt idag (alltid bra att skylla på som sketen nattuggla utan energibrist om nätterna),
så att jag inte stör honom när han ska sova imorgon förmiddag! ^^
Sen bär det av på rehab- och uppvilningshelg hos Rob's far imorn eftermiddag.
Här ska tränas fossing och vilas energi!

Peace!

Inga kommentarer: