fredag 18 mars 2011

pattigt

Åh åh åh,
Kom precis på att vi ju åker förbi Kupan på väg till Rob's papi!


Tänk om man skulle halta in och berika sig med en ny välpassande, snygg tuttkasse!?
ja, en BH alltså! ^^
Min allra bästaste bästa gick sönder här för nån vecka sedan,
ni vet sådär så bygeln förvandlas till ett redskap som skulle kunna punktera siliconinläggen om man nu hade några?
Petar in och skaver och gör ont?
Bajs ont!



De gånger jag väl kommit iväg nånstans efter det har jag inte haft lust alls att ställa mig och prova (jag måste prova bh:ar, går inte annars).
Man vill ju inte köpa grisen i säcken å bli tvungen att springa runt med pattarna halvt i vädret när man inser att bh:n kanske inte alls satt så bra som man trodde.

Det där med bysthållare är nog det allra svåraste klädesplagget,
men Ooo så viktig att ha bra!
Jag lyckas dock alltid bara ha en favorit,
hur många jag än har i lådan, så blir det liksom en enda som går varm mest hela tiden.
De andra som finns blir "reserv" på nått vis.
Har ni också en endaste ni allra helst använder?
eller är jag helt ensam om detta?

Riktigt pepp på ny kasse!
(nu måste jag bara lyckas övertala gubben att stanna där också^^)

Inga kommentarer: