torsdag 24 mars 2011

Tjohooo här är jag!

Hänne sitter jag med en prilla under läppen å mår lite kvällsgött.
Tänkte jag skulle försöka locka hit John Blund om en liten stund,
men jag har liksom inte riktigt förstått hur ni andra lyckas locka fram honom?

Jag tror jag har försökt med en gnutta vad som helst.
Allt från:
"tjooohooo sötaste John, jag ska upp och jobba imorgon bitti och vill inte försova mig, så jag skulle vara tacksam om du kunde dimpa ner här inom den närmsta framtiden. Snääälla!? *blinkiblink*"
till...
"Blundis, skulle man få bjuda på en liten prilla i gengäld av lite grus i ögonen? Kooomsi komsi!"
Och när jag tycker jag väntat nog länge kan jag tillochmed dra till med en:
"Men kan jag få mitt jävla sömnpulver nån förbaskande gång så jag får nanna kudde! Annars vaknas det fan smörj!"

Men hur sent jag än lägger mig slutar det alltid med att jag får ta fram boken och läsa ett par långa kapitel innan gnugget i ögonen kommer krypande.
och då har man ju fastnat i handlingen så man ju fan inte vill lägga ifrån sig bokfan!

Det slutar med att jag går och drar en sista kvällsdrill,
sen är det plötsligt morgon och lampskenet sticker i ögonen.
Boken ligger bra i byrålådan där den ska,
men vart tusan var jag nånstans?
"Bokmärket", det har katten hittat på golvet och tatt som leksak.

Öhhh...Vad fan hände!? :O

Nu borstar jag gaddarna, tar med mig tissehugo'n och går och lägger mig och väntar!

John Blund, jag är redo nuuu...

1 kommentar:

Musan sa...

Ta ut prillan!!!!