måndag 3 augusti 2009

Måndag morgon...

Och helgen är slut nu. Igen!
Ännu en jobbhelg, utan tid att vila upp sig...
Jag är inget vidare fan av Måndagar, har ni kanske redan märkt.
Men det blir ta mig tusan ännu jobbigare med Måndagar om man inte ens hunnit ha helg. "/

Nåväl... Det är bara att bita ihop och kämpa vidare de här sex dagarna som är kvar till en ledig dag. Först nästa Söndag kan jag sova huuuuur länge jag vill. Då har jag jobbat 9 dagar i streck.
Lite motigt känns det, men jag får ju skylla mig själv då jag är snäll och tar åt mig andras tider...
"Ä hövve dumt, får kröppen li", har man ju fått hört! ^^
Och det är ju inte bara heldagar heller. Två dar av de sex slutar jag redan klockan 1, det känns gööött! :)

Söndag igår, och sambon tog med mig på en kvällsfisketur på Lisjön efter jobbet. Härligt, trots att jag inte alls fiskade mycket. Efter de senaste dagarnas stressande NJÖÖÖÖÖÖÖT jag av att bara sitta...
Söndagsträningen blev rodd. 30 minuters arm- och överkropps träning. Duger.

Nope, morgonpromenaden är tagen, frullen är uppäten, en av de små har somnat i mitt knä, Och det är dags för jobb.
Vi höres troligtvis ikväll, efter träning, om jag orkar skriva...
Känns som om jag behöver några tidiga kvällar nu.

Keep up the good work!

Inga kommentarer: