måndag 24 augusti 2009

Sant, sannigare, sannigast (?) ;)

Dagens sanningar:
- Jag har jobbat Heldag. Närmare bestämt nästan hela 10 timmar
- Kunde inte stå emot godiset som var inlagt i lunchrummet. Fem bara försvann. Fan!! jag som lyckats riktigt bra på sistone! "/ Varför ska det va så jävla svårt att låta bli sånt där? Jag har ju inte direkt svårt att låta bli t.ex. ett äpple?
- Jag skippade träningen, och rörde bara på fläsket de 20-25 minutrarna jag gick med hunden
- Dock diskade jag hela diskberget istället, och tvingade Sambon att dammsuga, så lite duktig har jag ändå varit.
- Paniken över att snart vara ledig (ha semester kallas det visst) i hela SEXTON dagar på raken sätter sakta med säkert in, trots att jag vet att det är nödvändigt. Men herreguud ändå!
- Tog en sväng i bilen på kvällskvisten. Kom hem senare än det var tänkt, och kvällsmaten blev alldeles för sen...men jag tror jag lyckades hålla den någolunda "nyttig" i alla fall (Fullkorns tunnbröds rulle med skinkost, sallad, fetaost, gurka, skinka och paprika).

Sen jaaa...sen har jag inte hunnit nå mer. Och nu är det dags för bingen.
Tråkigt att dagarna bara flyger förbi. Att man måste prioritera vareviga dag. Antingen eller. Jämt! Bläääääääää!

Se så, imorn slutar jag tidigt. Redan klockan 2. Då finns det lite mer tid över, även om den (och orken) inte räcker till allt som skulle behöva göras...
Tror jag ska börja skriva en lista redan nu, så jag slipper undra vad jag ska hitta på under semestern de dagar jag får tråkigt....
Wihuuuuuu, vilken trevlig semestran ha?

Naannii i ett nötskal loggar ut.

Inga kommentarer: