måndag 3 augusti 2009

Allt jag önskar inlägget inte var.




Jag har egentligen inget intressant att skriva idag.
Jag hade. Men som vanligt försvinner allt jag tänkt skriva i samma veva som jag slår ner min feta röv här i soffan. Varför!?
Är det bara för mig det blir så här? så jäkla tråkigt! "/
Det finns så himla mycket jag vill skriva, sånt jag gått och fundilerat på hur länge som helst...
Men det kommer ju aldrig ut när det bara går och gömmer sig hela tiden!
Bööööö, boooring!



Jag sprang i alla fall på tolv minuter, igen!
Den här gången utan att bli dyngsur, och påskyndad av skyfall.
Skogsstigs-svängen går lättare att springa för varje gång nu. :)
Målet: Att klara den på högst 10 minuter!



Annars har dagen inte haft så mycket att komma med än jobb, jobb och åter jobb.
har varit en bra dag samarbetsmässigt. En riktigt prat- och skrattdag med arbetskamraterna. Alltid roligt.
Men självklart finns det alltid någonting som strular. nej gud vilken vedervärdig dag det skulle vara om allting gick som smort nångång. ^^
Idag var det brödets tur att näst intill ta slut, en självsprängd juiceförpacknings tur att klibba ner ALLA andra juiceförpackningar (inklusive mina ENDA jobbarbyxor), och den utgångna filbyttans tur att skvätta ner hela mig, så att jag resten av dagen fick sitta i kassan och skämmas över min helt nyfunna parfym-doft!
Inte konstigt man blir lite "sur" ibland!? ;)
Wihuuuuu, It's my lucky day! ^^


Näää folket, det är läggdags nu.
ordbajs som tillochmed det tar lång tid på sig att ta form, är ingen vidare läsning...

Sorry...

Vart har min skrivförmåga tagit vägen?
Tankeverksamheten lägger av så fort jag får tid att sitta still! "/

1 kommentar:

Sockiss sa...

oh vad jag inte saknar jobbet på ica... oh fy för sur fil.