söndag 16 augusti 2009

Kalaset med vildmarksliv

Min helg i bilder:Fredag och nattfiske tillsammans med dansande älvor
Vildmarken

Mys
Happyface på väg ner till sommarstugan

Kanadagäss

Lördagsfångst ^^
Och i samma veva som kalset började på Lördagskvällen, kom också regnet... "/
Min tappre grillare <3

GästernaÄäääntligen fick jag energikällan tillbaka...å lite brunare va ho allt. :)
Fick tröjan i hopp om att jag ska klara av/våga/vilja ha färgstarka kläder på mig. En bra (men vågad??) början kanske? :S
Svart och vitt är mina färger.
Tackar även för skorna och t-shirten! :)
Tacki tacki!
En annan "Putt" hade visst somnat på Thailands stränder med två trevande händer på magen? ^^

Mörkret föll och vi bara möööööööös

Höö? Inte rätt par det där! :O
Men lugn bara lugn, Spelen gick varma hela kvällen.
"Med andra ord", Ölspel och poker.

Att det regnade utanför spelade noll roll.
Jag hade trevlans ändå.
Tack för ett underbart 20-års kalas! :D


Finally,
Veckans vikt och mått:
Vikt: 81.6 kg (+0.2)
Midja: 88 cm (+-0)
Byst: 104,5 cm (+-0)
Stjärt: 102,5 cm (-1,5)
Mage: 94 cm (-0.5)
Höft: 98 cm (-1)

Det gick bra, trots födelsedag.
Tyvärr har väl helgen inte direkt varit så nyttig med både hamburgare, korv, chips och alkohol.
Men det struntar jag faktiskt i denna Söndag.
Visar vågen på + på Fredag, så vet jag i alla fall varför. ;)
Dagens träning: 20 minuters rodd, i motvindarnas motvind! :O
Nu ska jag ta mig en varm skön dusch och lägga i en tvätt.
Sen mysa med karl'n min.
Har en känsla av att det kanske blir lite glest med mys och umgänge i veckan, då jag jobbar kväll 5 dagar. "/
Hoppas på ork till träning dock.
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft! :)

































3 kommentarer:

Musan sa...

Åh va fina bilder. Ser ut som du fick ett fint kalas. Puss

Sockiss sa...

mysigt det såg ut! grattis i efterskott!

Anonym sa...

Hej gumman och GRATTIS till vuxenlivet....Ja du verkar ha haft en riktigt mysig helg med älsklingen och vänner.
Sköt om dig kram kicki kanske snart städtant igen...hahah