onsdag 8 juli 2009

uppgiven, men inte så uppgiven

Nåja, så jätte jätte överlycklig och frisk är jag inte idag heller...
men det är då lite bättre i alla fall. :)

Tänk att man kan bli så mycket gladare bara av att hitta på saker. Fylla ut sin dag, så att det när kvällen kommer känns att man verkligen har gjort nånting!
Jag fick lägenheten städad, och jag gick en 25-minuters promenad i mina shape-up skor. Jag umgicks med Malan, Jennie och Pis.
Var till Gravendal en sväng på Gravendalsdagen. Klippte oss (jag och Malan). Handlade och gjorde en riktigt god sallad som vi sen åt tillsammans. Vi spelade sällskapsspel, och vi tog en kvälls road-trip.
Jag tycker om mina vänner. Mycket!

Så mja, umgänge och ork tillsammans med lite motion gör en mycket gladare.
Att sedan sitta här med nyklippt hår utan slitna toppar är också en bra bonus på dagen. :)
Sköööönt.

Nog är jag kvar i min lilla svacka.
Förkyld och jävlig.
men lite längre upp än igår.
Och högre ska jag!

Jag har bestämt mig för att skriva en lista. Jaa, ännu en lista.
En "att göra och inte att göra"-lista. Med saker jag ska göra och inte göra för att fortsätta gå ner i vikt.
Jag är trött på att stå och väga upp och ner hela tiden.
Varför hålla på så om jag vill ner i vikt?
Det är väl bra jäkla onödigt!

Nu tar jag tag i det härigen...PÅ RIKTIGT!

Inga kommentarer: