måndag 27 juli 2009

If you have a bad day...


Jag har haft en dålig dag...
En sån där jobbig dag, som man önskar aldrig kom!
En sån där "jagkännermigsjuk-dag" som på något vis alltid lyckas hitta mig lite då och då...
En dag med ont i hela kroppen, sveda i halsen och seghet likt kola i hjärnan.
Jag har varit helt slut, känt mig färdig för kistan.

Funderar, så här på kvällskvisten, om det kanske kan vara en liten förkylning på G...En förkylning som tagit sällskap med träningvärken från igår, till min kropp? Och på så sätt gjort det hela ännu värre?
Jag vet inte...Vill bara vakna pigg och alert!
Jag vill orka träna.
---

Har fått en massa förfrågningar om vad jag önskar mig i 20-års present...
Lite mer än två veckor kvar nu. Och ja, ni som känner mig lär bli chockade när jag säger det här, men...JAG VET FAKTISKT INTE! :O
Vilken vändning va?
Sanna Matilda Kvist har INGEN önskelista!
Troligtvis för första gången i hennes liv???
Jag som alltid haft en lång radda på grejor jag skulle vilja ha...De flesta sakerna helt obegripliga, knasiga och alldeles för dyra kanske, men de har ändå funnits där nedplitade.
Och nu har jag inte ens en enda sak på listan som inte ens finns. ^^
Jag kanske börjar växa upp? :O

Men man måste väl få ha önskelistor och önska sig saker fastän man är stor? "/
Jag ska det i alla fall...Bara jag kommer på vad jag önskar mig!
---

Hade tänkt skriva en massa mer...men japp, här försvinner orden i samma veva som jag sätter mig här, som vanligt!
Boooooring!
Vi får ta det imorn istället...
Eller dan efter det, eller efter det...
Nån gång!

Jag är helslut... :(

Inga kommentarer: