onsdag 22 juli 2009

22 Juli 2009

Jobbat 8.45- 19.45.
Ätit lunch, och avocado till fikat.
Tagit mig två små promenader.
Åkt lite bil.
Ja, Det är väl det jag gjort idag.
Man hinner tyvärr inte med så mycket annat om heldagarna. "/

Tar paus från träningen för en kväll. Tar det lite lugnt, hänger lite tvätt, och donar lite med annat istället. Blev så slut i kroppen av att moppa hela butiken för hand, att det faktiskt redan känns som att jag sprungit ett helt marathon. :)

Ska ta mig en svettig joggingtur imorgon bitti. Jag nästan längtar!
Långlång sovismorgon imorn, om man ens kan kalla det "sovmorgon" när man börjar klockan 15.00? Osäkert va? Höhö. ^^
Sovis blir det ändå inte, för jag ska upp! Tidigt tidigt, så att jag hinner städa, träna och laga mat innan jag börjar.

Slutt på text och ord i hjärnan.
Ska låna en kattbäbis, och hämta ett glas juice...
Sen ska jag Mysa! <3

See you Tomollow!

1 kommentar:

ida sa...

jag vet hur det är med heldagar sen min tid i butik så det är bara att hålla kämparglöden uppe när man väl har lite tid över...