lördag 25 juli 2009

Motormupp med Svängiga lurviga

GRATTIS Lisa och LarsErik!
<3<3<3<3<3
Och tack för ett underbart fint bröllop! Jag önskar er all lycka i framtiden! :)

Bröllopet var super fint. Helt enkelt Lisa och LarsErik rakt igenom!
Kan ju ge er det exemplet att brudgummen kom infarandes i kyrkan på sin blå-vita motorcykel så det ekade i hela huset! :)
Och utgångslåten sen, Savage Garden's - "Truly, madly, deeply"...
Fy tusan va fint!

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I love you more with every breath Truly madly deeply do..
I will be strong
I will be faithful
'Cos I'm counting on a new beginning. A reason for living. A deeper meaning.
I want to stand with you on a mountain.
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever.
Until the sky falls down on me...

-----

Förutom Bröllop, var det ju folkrace också...Såå kuligt, och jag sitter nu å väntar på att jag ska bli lite piggare så jag orkar göra mig iordning och dra mig ner mot banan...Mot dag TVÅ på Hedparksfestivalen! :D

Världens bästaste Malan erbjöd sig att ta mina jobbtimmar idag, vilket jag MYCKET tacksamt sa ja till. Självklart ser jag hellre på Folkracen, än på kassapparaten. :)

Ikväll blir det Dans där nere också, Hedparksdans! En endaste gång blott om året... Så nu jäklar lär man ju gå dit. Jag ska svänga mina lurviga!

---

Veckans resultat står still...Kvar på 82 kilo, och faktiskt nöjd över det. :)

Veckans vikt och mått:
Vikt: 82.0 kg (+-0)
Midja: 87.5 cm (+-0)
Byst: 104.5 cm (+0.5)
Stjärt: 103 cm (-0.5)
Mage: 95 cm (+-0)
Höft: 97 cm (+-0)

Nej, dags för en ny dag av motormuppande! ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

åååååååååå vad fina de är lisa och lars erik. ja grattis till dem.
ha en bra helg kram kram ska iväg till finnmarksträffen nu. ¨
kicki