tisdag 7 juli 2009

Trött, sliten...

...Och ännu en jävla förkylning slänger sig över mig!
Jag som hade planerat städning och motion idag.
Det blev nada!
Bara halsont och hängighet. "/
Blääääääääääääääääääääääääää.

Jag får panik. Panik över allt!
Panik över vikten. Panik över maten. Panik över bristen på motion. Panik på jobbet. Panik på ledigheten. Panik på ekonomin och alla räkningar.
Ja, helt enkelt panik på allt.
Jag har hamnat i en svacka igen. Den första på mycket länge. Men Åhhhhj, vad jag hatar det!
Att bara se det dåliga i allt. Varför? Till vilken nytta? och ändå verkar jag inte kunna påverka det.
Måste ta mig upp ur detta snart. Kämpa kämpa!
Jag vill ju!

En dålig dag, punkt slut.

Har knappt gjort nånting. Bara latat, näst intill.
Varit med mamma och moster på by-auktion i Tyn en sväng, gått två korta promenader med Djin, handlat, lagat mat...och jaa, latat mig i soffan.
Haft besök av Malan en sväng, och syster en annan.
Och ändå är jag så jäkla trött och slut?

Total uppgivenhet ikväll. Förlåt.
Imorn kanske Naannii är tillbaka i sitt rätta jag.
Hoppas jag!
Friskheten. Anna Skipper. Gud. NÅGON?

Hjälp mig!

Inga kommentarer: