onsdag 29 juli 2009

Blueberry-hill, jag tror jag står still

Hur tusan hinner allt annat folk det de har tänkt sig att göra?
Här sitter jag, inte ens 20 år gammal, och hinner inte alls med tiden som bara springer förbi om dagarna.
Ena stunden trooor man att klockan är mycket mer än den här, andra så ÄR den helt plötsligt mer än man tror. Å så måste man alltid välja bort nått för att hinna innan det blir natt.
HUR GÖR MAN!?

Jag känner mig nästan känner mig mer stressad när jag är ledig, än när jag jobbar!
Jag skriver i stundens hetta. Mittemellan mat och träning...de 20 minutrarna jag bestämt avsatte tid för. Att låta maten sjunka, så att hållen håller sig borta.
Hade tänkt jogga en sväng före fotboll (för det hanns inte imorse), men jaa... nu är det ju bara en halvtimme kvar tills fotbollen börjar, så jag vet inte om jag hinner nu heller. "/
Får ta en joggingtur bort till plan, och lämna bilen hemma kanske? värma upp, och jogga ner i samma veva som jag tar mig dit och hem?
Fotboooooooooooooooooooooll! Jag har längtat! :D

Jag gick en promenad imorse. 20 minuter power/lat-walk...Allt beroende på hur sugen Djin var att ta sig framåt.
Sen var vi till Ludvika och hämtade bildelar, tog varsin frukostmacka på ett fik och handlade lite andra nödvändigheter, jag och karln.
Bland annat köpte vi en transportbur i tyg till Snabel. Den ska han få åka i imorgon. När han ska till veterinären...Finbur! :)

Sen har jag lekt friluftsliv!
Fixat blåbärshänder på mig själv, och 8 påsar blåbär ligger på bänken och ska frysas in. Ungefär Fyra liter plockade jag och Jennie tillsammans...Gu så vi ä dutti ilag! ;)
..fast inte om man tänker på hur mycket "pollisarna" plockar varje år förståss. Höhö ^^
Då ligger vi nog bra lång efter.
Men JAAA, det var faktiskt lite jobbigt. Volymen i hinken verkade aldrig öka.
Länge sen man plockade blåbär. och länge sen man plockade svamp...det måste jag ta å göra nån dag! :)

Yen, blueberry-smurfen :)

BlueberryKändes "bara liiiiite" tröstlöst ^^
Fylls på...
Yen takes a break in the lingonforrest! ^^
BlueberryhillMina Två liter!Resultatet: Fläskpannkaka med blåbär till så klart! :D

Nope, fussballen kallar.
Vi höres efter pungnypet!







Inga kommentarer: