tisdag 19 maj 2009

Självpackande städgym?

Trodde väskan skulle packa sig själv, men tydligen inte.
Den står fortfarande kvar i hallen, orörd och ekande tom.
Kanske tur det ändå, annars hade den väl sett ut som väskan på bilden innan Torsdag eftermiddag...
Man packar klart, å så kommer man ändå på grej efter grej som man Kaaanske ändå skulle behöva, å så blir det alldeles för mycket till slut.
Nej, packningen sparar jag till imorgon, då är det ändå bara en dag jag kan smyga dit extra grejer på istället för två.

Det är jobbigt att packa! Speciellt då jag fortfarande inte vet riktigt vad vi ska ut på för bus. Hur ska man då veta vad man ska ta med sig för out-fits?
Lisa fick ett brev med "schema" för resan igår, men jag har fortfarande inte fått något...SURT!
men mjaaoo, ett par linnen, några jeans å nån klänning kan väl få joina väskan i alla fall. Sånt går ju alltid åt.
Och så funderar jag lite på att ta med mig nå kläder jag kan träna i. Var in och kikade runt lite på hotellets hemsida och titta vad jag hittade!!! :

Vilken dröm! :D
Vore ju trist att för en gångs skull sova i närheten av ett gym, och inte ens testa det!
Att ha ett riktigt gym närmare än på 6 mils avstånd under fyra dagar! Wihhuuuu!
---
En lång-men-inte-långlång morgonpromenad fick bli dagens träning. Powerwalkade en runda på 50 minuter imorse. Sen blidde det inte mer! Haha!
Att hela dagarna på jobbet vistas i oväsen och kaos tar ut sin rätt på enegrin. Och just för tillfället känns planering för resan och mys med sambon lite viktigare än svettdroppar och träningsvärk. Faktiskt! :)
Men imorn är jag helledig, och då ska här förbrukas energi!
Joggingtur, städning, packning och diverse andra viktiga saker ska klaras av.
oh yes!
Måste försöka slita ut mig så mycket som möjligt under morgondagen. Skulle allra helst bara vilja stupa utmattad i sängen till kvällen, så jag slipper ligga och oroa mig.
Kvällen före resa= SÖMNPROBLEM!
Men jaa, kanske ska satsa på tidig kväll idag då...så jag orkar upp till en heldags-träningspass?
Lite mys med Pimmy först bara! :)
Imorgon mina vänner, i morgon...
BTW... Måste gratulera mina älskade flickor! GRATTIS till körkorten Pis och Carin! Det gjorde ni bra! <3




Inga kommentarer: