tisdag 5 maj 2009

Vovven myser när jag luftar mitt fläsk

Blixt å dunder, ljussken och skakande hund under bordet.
Nu äre vår (igen)!
Väder som växlar på en tiondels sekund... Sol, regn, sol, regn...å åska!
Mys-åska! :)
Förstår inte att vovven blir så rädd, jag bara myser!

Fast det kändes ganska värdelöst ska jag säga, när jag insåg att jag skulle bli ensam hemma. Och inte kunna använda varken dusch, tv eller dator! Och regn som står som som spön i backen!
Nog för att muller och blixtar är mys. Men inte så himla när man är ensam...
Passade på att göra lite mat (smal-fläskpannkaka för den som är intresserad. Skitgod!), så hade det slutat sen!
Solen började kika fram, så jag tog mig en powerwalk(!) på 30 minuter för att lufta mitt fläsk. För en gångs skull blev det inge "full gas- tvärstopp". Djin hängde fullständigt med i mitt tempo. Högsta växeln..buuuuum buuuum! :)

Hade tänkt träna mer ikväll, men nej. Jag skippar det. Två promenader på 25 och 30 minuter får räcka. Så kan jag köra järnet imorn istället.
Kroppen känns bättre idag. Lite porslins stänk och ont finns det kvar...men inte alls som igår. Tänk vad en god natts sömn kan göra.

3 lediga dagar.
Förberedelser inför New York-resan skall göras, Dammtussar skall jagas och kroppen skall luftas och krympas.

Oooootroligt intressant inlägg. Som vanligt försvann allt jag tänkt skriva. "/
Men, man ska aldrig ge upp.
Vi gör ett nytt försök imorn! :)

See yaa!



Inga kommentarer: