söndag 10 maj 2009

Favvoplatsen tänker och helgen virvlar förbi

Kort inlägg. Troligtvis det kortaste jag någonsin skrivit...

Så var det slut på ännu en helg. Det går fort.
Fort fort, hela tiden!
Snart vaknar jag väl en dag, 80 bast och gråhårig, och undrar vart minuterna, timmarna, dagarna och åren tog vägen. ;)

Naannii's helg i snabbrepris:
Jobb, grillning, sällskap, fiske, roadtrip, mys, tv, soffa, säng...typ.
Så var det inte mer med det.

Lugn helg. Skön helg.

Snabb update om tankar som just nu virvlar förbi favvoplatsen i soffan:
- Om två veckor sitter jag inte här...Då sitter jag på ett hotell in the big apple! :O
- Nu får det vara slut på lathet så att viktmålet nås lite snabbare. Bergochdal-banan överges och fritt fall får sig ett besök.
- Snart får jag se bilen som Pis köpt idag. Skit snygg var den på bild. Avis! :)
- Öhhh, sussa....sköööönt!

Mer ork och skriveri imorgon.

En tjockis-Naannii tar kvällen...

Inga kommentarer: