torsdag 28 maj 2009

Tis-onsdagen...

Gårdagen var världens längsta dag.
Jag kallar den Tis-Onsdagen.
28 timmar i streck var jag vaken. Zzzz!
REKORD! :O
Sightsing, butiksbesök, flyg, tåg, bil...HEM!
och kroppen ville inte somna.

En hel natt bara försvann under flygresan.
Tisdag övergick till Onsdag.
Jag fastnade.

New York försvann och jag kom hem till lugnet. Allt över en dag. Knepigt...nästan lite sorgligt. Men ändå så in i helvete härligt! Home sweet home! :)

Idag är jag "jet-lagged" och helslut.
Vill bara sussa hela tiden.
En kort promenad har gjorts i mina nya shape-ups skor.
Känns bra. Riktigt bra!
Här skall tränas!

Däremot är det vägning imorgon också, och är det nånting jag verkligen gjort in the big apple så är det att äta! Mat mat mat!
3 eller 4 rätters, hela tiden.
+ på vågen imorn? Oh yes!
Smällar man får ta om man vinner en sån lyxresa. :)

Tänkte lägga upp alla bilder, och berätta allt vi gjort.
men det är så mycket, så det kommer någon annan dag.
Jag Loooovar!
Tålamod!

Nu vet ni i alla fall att denna tjockis har överlevt resan och är tillbaka på sin rätta plats.
I soffhörnet! ;)

Välkommen hem Naannii!

Inga kommentarer: