onsdag 20 maj 2009

Väskad naannii förvirrar sig själv


Nu är packan väskad!!! ;)
Å lägenheten städad, kaninburen i prima skick, garderoben sorterad och fin, Disken diskad, allt avtorkat å rent...och allt annat tråkigt som en Naannii inte tycker om att göra i vanliga fall är gjort.
Konstigt att jag tyckte allt jag annars ogillar att göra var så himla mycket trevligare att göra just idag, när jag visste att en väska låg på sängen och bara väntade på att bli packad och klar. ^^



Såå tråkigt att packa. Svårt och trist.
Vad tusan ska man ha med och inte?
Men jaa, nu är den stora klar!
Bara handväskan kvar... å den vet jag ju vad som skall stoppas i, i alla fall. Puhh!



Och hur står det till med nervositeten då?
Mjo tack! Den lever och frodas!
men så illa är väl inte just det... alla förvirrande tankar är värst!
Att vara förväntansfull och orolig för samma sak går inte ihop direkt.
Som mumsig lasange blandat med äckliga fiskbullar, typ.
Blääää!
Nu vill jag bara komma iväg, så den biten är avklarad åtminstone! :)




Men jag kommer sakna mina pojkar! "/
Sambon, kissen, vovven å ninisen...
*pust*...det kommer bli jobbigt.
Snart hemma igen älsklingar! <3<3<3
All min kärlek till er!
-----




14 minuters non-stop joggande idag! Oh yes för fan!
2.2 km allt som allt räknade vi ut på det sista kvälls-nervösåket på en vecka. ("/)
TVÅ KOMMA TVÅ kilometer springer jag nu, utan att stanna, utan att falla ihop å dö!
Jag är på väg mot första joggingmålet!
Snart halvvägs, och jag har mycket mer vilja att ge!
Därmed är veckans mål avklarat, och nästas uppsatt!
Gasen i botten när jag kommer hem från storstan. Jag ger mig FAN på att klara 5 kilometer om inte allt för länge!




En Naannii är på väg mot ett hälsoriktigare, bättre och SMALARE liv!


Sista kvällen i MIN sköna säng, bredvid min underbara sambo, med min söt-Snabel på täcket och Djinnis nedanför på 6 nätter!
Mys och kärlek för hela slanten!


Soo people...
I'm on my way to the big apple...
SCARY! :O

Inga kommentarer: