fredag 15 maj 2009

Friday, I can feel your halo!


Helblå himmel, sol, och temperaturen slår i höjden!
Riktig värme! Som värmer! Underbaaart! :D
Behöver jag nämna att heldag på coop inte är det jag allra helst skulle vilja göra en sådan dag?
Men jopp. Det är där, sittandes i kassan på coop, jag tillägnat största delen av min dag. Drömmandes om värmen och ljuset utanför.
Haha, låter som jag suttit i värsta fängelset hela dagen. Men nej, det är absolut inte så jag menar...
Jag tycker om mitt jobb, mina arbetskamrater, kontakten med kunderna... Ja, faktiskt det mesta.
Men en heldags Fredag innan en ledig helg känns kämpig hur kul det än är att jobba. Knas!

Nu är den i alla fall förbi för denna gång, och två lediga dagar, förhoppningsvis lika fina som idag, väntar på att spenderas på bästa möjliga sätt! :D
Gööööött!

Och tro det eller ej, men vägningen gick BRA! Yeeeeeahooo! Happyface! xD

Veckans vikt och mått:
Vikt: 80.8 kg (-0.4)
Midja: 88 cm (+-0)
Byst: 103 cm (+-0)
Stjärt: 103,5 cm (+-0)
Mage: 94 cm (-0.5)
Höft: 99.5 cm (-0.5)

Nåjaa, inte så överdrivet jätte bra direkt kanske. Men det duger helt klart. Allt minus är ett steg i rätt riktning! :)

Nope mina vänner. Det är Fredag kväll framför tv:n, Sambon sitter bredvid sin älsklings Naannii, som i sin tur sitter bredvid ett gott glas vin.
Nu börjar helgen!

Bring it on! <3

"I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now...

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away"

Inga kommentarer: