söndag 31 maj 2009

Dansande fläsklägg i solen

Fy fan vilket underbart väder vi har!
Välkommen sommar! VARMT välkommen!

Tyvärr har min helg mest bestått av att slita som ett djur inne på coop, drömmandes om att vara där ute, och svänga mina fläsklägg till lurviga ben i solen.
Höhö...
På Onsdag och Torsdag är jag ledig.
6 grader (!!!) sägs det bli.
Det är ett orättvist liv man lever! ^^

Lite solstrålar har jag ändå hunnit med att få ändå. Igår efter jobbet stuvade jag in Djin, en filt och lite fika i bilen och åkte till stranden för att sola, imorse kastade jag mig ut i solen så fort jag vaknade, och ikväll fick jag med mig sambon ut på fiske- och soltur i båten. Fick en gädda och en massa sol! ;)
Härlish, men jag önskar det hade funnits mer tid!
Jag har tappat bort viktnedgången föressten!
Känner mig inte alls lika motiverad och duktig längre som jag brukade göra.
Något måste hända. Jag måste gå ned. Nedanför det nedersta strecket på 80.4 kg.
Jag måste, jag vill, jag ska!!!
Känns inte som viljan räcker längre. Det krävs mer, men vad?

Nu gäller det att komma ur gamla "latflöts" spåret och in i ett nytt.
Hålla sig till bra mat och hälsosam träning.
Sommarn är på G, och jag har stannat av...
Jag vill inte!!!

Här krävs krafttag! Nya och starka!

Vill inte va en tjockis nå mer! Vill inte se hur låren vräker ut sig där shortsen slutar likt döende fångar.
Jag vill vara glad när jag ser mig själv. Glad, och nöjd över att ha lyckats med den hitills största utmaningen i mitt liv.

Var Depp, fick sms, blev glad.
Tänk att så kort, kan förgylla en hel dag!
Jimmy, jag är så glad att jag har dig! <3

"Du är väldigt vacker min Naannii"

Inga kommentarer: