lördag 30 maj 2009

I New York var jag tydligen smal?!


Åhh, just ja. Glömde nämna att jag i New York förstorade brösten, fick världens smalaste midja och gjorde en fettsugning som heter duga.
Sångare och kändis blev jag också i ett nafs...
Snygg blev jag och min tjockskalle! ^^

Psssst...Om man ändå var någolunda åt det hållet ändå.
Men nej, med all denna mat kunde det bara gå åt ett enda håll, FEL!
Och ja, svart på vitt ser det väääldigt dåligt ut för denna vecka.

Veckans vikt och mått:
Vikt: 83.0 kg (+2.2)
Midja: 89.5 cm (+1.5)
Byst: 103.5 cm (+0.5)
Stjärt: 103.5 cm (+-0)
Mage: 98 cm (+4) :O :O :O
Höft: 100 cm (+0.5)

Boooring till tusen. Skit! Men inte oväntat.
Jag som skulle lägga på ett kål nedåt, vad hände!!?
Kan bara säga en sak... MAAAAAT!
Mat mat mat, 3 gånger om dagen, 4 rätters, efterrätt...Vräkande helt enkelt!
Men hur många gånger i livet har man chansen att komma till New York, och få precis ALLT förutom shoppandet betalt?
Kanske är det tillåtet att flöta då?
Det tycker jag, tror jag! :)

Tillbaka i vanligheten gäller det bara att komma igång igen. Träna och äta rätt. Få in snitsen. Kämpa. Gå ned. Åt rätt håll!
Jag ska det!

Har börjat lägga upp bilderna från resan i ett utkast. Tar en jäkla tid att plita ned allt. men nu är det påbörjat i alla fall. Kommer upp in public så fort jag lyckats få med allt.

Kvart över 1 är klockan också! och jag ska upp å jobba imorn. :S
Tröttheten rann av mig efter att jag sovit i soffan sen halv 10 tiden.
Varför ska man vara så osmart för?
Blääääää....

Men jag måste ju sussa. Försöka åtminstone. I sängen. min skööna säng.

Den väntar...

Inga kommentarer: