tisdag 26 maj 2009

Bye bye Big apple!

Sista inlagget from tha big apple.

Snart ar det tillbaks till vardagen som galler. Tillbaks till familjen, soffan, jobbet, traningen, Allt!
Kanns riktigt bra, men det ar anda lite sorgligt att lamna denna fina stad.
Ar glad att jag fatt uppleva det hela. och stolt over att ha klarat av allt sa bra. Det ar sjukt! :)

Vi har hunnit med sa mycket att allt inte riktigt hunnit sjunka ner ordentligt annu. Skulle tro att det kommer nar jag val kommit hem.
Hela resan har bumlat pa. Gatt fort nar man tanker pa allt vi hunnit gora, gatt sakta nar man tanker pa hur jag saknat mina underbara pojkar dar hemma.
Men, det har varit en riktigt bra resa!

Skulle kunna skriva ner hur mycket som helst om denna stad just nu. Har lart mig mer om den an jag nagonsin trodde att jag skulle.
Men det far vanta tills jag sitter i lugn och ro. Hemma. Min fristad!
Da blir det ett kilometerlangt inlagg, det lovar jag! :)

Jag kan ju beratta att jag har shoppat en del iaf. HELT SJUKT mycket! Tror jag har kopt mer klader nu under de har 4 dagarna an jag annars koper pa ett ar eller sa. Herreguuuu!
men en tjockis-naannii ar glad bara hon hittar nagonting alls.
Borjar bli lite orolig for hur det ska ga att fa med sig allt pa planet... 23 kilo vaska far man ha, och det vagde min nar vi akte hit! :O
Knas...hur ska detta sluta!?

Det ar natt, och imorgon aker vi hem.
Pa Onsdag morgon landar vi pa Arlanda och tar taget hem.
Kommer bli en annu jobbigare resa an vad det var hit.

Bye bye New York City!
Tack for tiden jag fatt ha med dig.
Nu far jag hem till mitt.
Skogen, Djuren, Jimmy, lugnet och tystnaden.
Ahh, jag langtar! <3

Next...SWEDEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Och välkomen hem till Sverige...Ja jag får komma in någon dag och fika så får jag höra mer om eran resa, lite svårt att prata när de kommer kunder hela tiden.
kram kram Kicki