tisdag 5 oktober 2010

Svettis

Missade milen med ynka 360 meter. Fasen!
Jag som satsade på att fixa hela 10 kilometer...å så är jag så dålig på huvudmätning så jag stannar på 9.64 kilometer! Gaaaaaaaaaaaaaaah!

Men ja, jag är nöjd ändå!
Minst sagt nöjd...
Jävligt nöjd, men jävlar va retsamt att jag inte mätte rundan INNAN jag sprang! ^^

Tiden? 1.00.06.
Kaloriförbrukning? 752 kcal
Tid per kilometer? 6.14 min/km

Jävligt bra med tanke på att jag tänkte ge upp redan efter första kilometern...
Vänster vad ville inte alls vara med och kändes som en stor jäkla klump att släpa på.
Det gäller att fortsätta kämpa, no matter what (typ).
Och det lossnade till slut!

Och nu då?
Jag unnar mig ett stort glas iskallt vatten och ska snart kasta mig i duschen å bli lite fräsh, så jag inte dödar folket på innebandyn med min härliga odör.
Haha nödvändigt, men ja!
Flöta lite mat också, så blir det helbra!


Inga kommentarer: