onsdag 27 oktober 2010

Snart dags för...

Halloween...!
Verkar inte som jag behöver anstränga mig direkt mycket om jag skulle bli bjuden på festerier.
Det är bara att ta en 6.9 kilometrare i svinkallt regn med kusin, så är outfitten kirrad...
Eller åtminstone sminkningen. ^^
Shiiiit snyggt!

Duktiga töser använder reflexväst när det börjar skymma,
Vuxenpoäng, eller hur?

Säfsbyn runt.
6.9 kilometer på 40 minuter och 33 sekunder
Tid per kilometer: 5,52
(en jävla förbättring, inte konstigt vi blev blöta när vi sprang så snabbt ^^ )
538 kcal brända.

Gnutteli trött nu.
Jävligt nöjd att jag överhuvudtaget tog mig ut.
Inte ofta det händer.

Resterande timmar har spenderats med sweet-Louie på besök i söffan.
Trevligt värre!
Inte alls så riskfyllt som det skulle kunna vara..
Lite kattbett och rivningsobjekt bara,
men annars jävligt lugnt!
I Lööööv den kvinnan!

Nu, mys med karln.
Alltid mys.
Mera mys!




Inga kommentarer: