söndag 3 oktober 2010

Vecka 39's resultat

Och lite annat! ^^

Måste bara börja med att säga att det inte blev någon jogg idag heller. Tänkte in i det längsta, men jag lovar jag var minst lika svettig efter två timmars bugg som efter en lååång runda i joggingskorna! Helt slut och träningsvärken gör sig påmind igen!
Riktigt skoj var det, en gnutta svårt i början, men jag tyckte ändå jag kom in i det riktigt bra ganska snabbt! :)

Fem gånger kvar...tror ni jag lyckas bli nån buggexpert? ;)
Snart går jag väl runt och nynnar dansbands låtar 24-7.
Haha...Orkar någon lyssna?


Söndag är det också, och här kommer Veckans resultat:

Stavgång/gång: 3 tillfällen, 22.27 kilometer, 1368 kcal

Jogging: ett tillfälle, 7.92 kilometer, 608 kcal

Innebandy: ett tillfälle, 105 minuter

Bugg: ett tillfälle, 120 minuter (-10-15 minuters paus)

Totalt:
6 träningstillfällen
1976 kcal
30,19 kilometer
+ innebandyn och buggen

Hinner aldrig riktigt med lika mycket träning som jag egentligen velat, men det får duga.
Denna ihärdiga träningsvärk måste ju tyda på att jag gjort nånting? :)

Väldigt dåligt med jobbdagar till veckan, dåligt med kosing till lönen...men desto mer tid och ork till träning! Alltid se det positiva i saker och ting. Det måste man.

Nu väntas min kärlek komma in genom dörren snart. Söndagsmys på hög nivå resten av kvällen!
Älskar't!
Karln min!

Over n' out!

Inga kommentarer: