fredag 8 oktober 2010

Pepp, opepp och lite däremellan

Nu va de helg mina damer och herrar!

Första hel-lediga helgen på sex veckor väntar...
kanske! ^^
Om inte kollegan blir kryare under helgen går jag in och tar hennes pass på Söndag!
Haha, det jag själv bytte bort för förra veckans Söndag.
Men hörreni...man ska ställa upp om man kan! :)
Och på Söndag har jag faktiskt ingenting planterat.

Mer viktigt är det med ledigt nästa helg,
för då ska jag sjuttsingen iväg på NGK-masters tävlingen i Karlstad.
Det har jag gett mig fan på!
Ska bli jävla kul att se självaste FBK:mästaren Jörgen Jönsson (och andra "kändisar") burna lite folkrace!

Idag då?
Vilodag får det allt ta och bli. Färdigjobbat och jag är inte alls allt för pigg.
Kom inte hem från det heltrevliga personalmötet förän halvt mitt i natten, sen var det skitsvårt att somna och imorse ville tissetatt inte alls jag skulle få sova tills klockan plingade.
Lär tillägga att jag inte är helpepp på Rock n' roll ikväll heller.
Haha, ja måste ju vara störd...men känner nästan mer för att stanna hemma å gå på trubaduren på pizzerian istället!
Men vi får väl se vad det blir för något.
Vila ska jag då passa på att göra i alla fall.
Äta lite mat innan vadsomännuhänderikväll drar igång.

Skål!
Och trevlig helg!



Inga kommentarer: