torsdag 7 oktober 2010

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

En liten extrasväng runt kvarteret bara...
Sen va MILEN fixad!
Fy fan så gött!

10.04 kilometer på 1 timme, 2 minuter och 30 sekunder.
Duger.
783 kcal...
Och så här jävla "fräsch" ser jag ut direkt efteråt:

Herrejävlar så svettu! :O
Äckligt? kanske en gnutta för andra,
men dom behöver väl inte lukta på mig om de inte vill!^^
För mig känns det bara förbannat gött!
Jag är nog en liten svettonion-älskare innerst inne!

Och vad passar bättre just denna rosa månad än en liten svettig tuttbild?
Länge leve rosa bandet!

Har pressat ur mig lite energi på träningsbänken också...
30 rygglyft och 100 situps.
Situpsen gick bättre än väntat och vanligt, men ryggen hade ett par vader som inte riktigt ville samarbeta med den så de gick segt.
Men what a hell...
always look on the bright side of life?
:)

Det vet jag då en lyxlirare som gör...
Denna:

En liten Hugo börjar bli riktigt stor nu tycker jag.
Han har växt så det knakar.
Mattes mystisse!

Ska ta mig upp ur soffhörnet och ta en välbehövlig dusch.
Nog för att det är bra gött å vara svettlök också...men ska mina arbetskamrater överleva mötet och bilturen till mötet ikväll så är det nog bäst att jag bjuder till med lite intvålning, vatten, deo och parfym innan dess. ^^

Kan inte påstå att jag är så direkt pepp på möte idag,
men är det så är det.
Kan bli skoj när man väl är där.
Brukar vara trevligt.

Svettlöken over n' out!

2 kommentarer:

Musan sa...

Du är ju grym som klarar av att springa den sträckan! Jag känner mig för det mesta bara som en flodhäst när jag springer, tung och osmidig.
Lär aldrig bli någon mil för mig.
Du är bäst syrran! Heja på!

Anonym sa...

Du är bäst!!!! Puss till en söt kisse:)