söndag 31 oktober 2010

En gnuttelignutt

Helgerna går så fort så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Varesig jag jobbar eller är ledig så är allt över på en fingerknäppning.
"Wihooo Fredag - Ojj, är det redan söndag", typ.
Vintertid har vi gått över till nu också,
ni glömde väl inte ställa om klockan?

Det är snart dags för en gaddborstning,
sen en tur till jobbet.
Skönt med Söndagar och kortare öppettid.
Sen är det bara att ladda för buggkurs och hoppas på att benen är lite mer samarbetsvilliga idag än sist! ^^

Sen börjar en förjävlig vecka...
Garanterat jobb Måndag och Tisdag, Kanske några timmar på Onsdag,
sen ledigt resten av veckan!
Jag blir galen av att bara sitta en enda kväll, Hur fan ska jag då klara av tristessen i 4 eller 5 dagar!!!??
jobbigt läge.
Panikartat tänkande.
Vad kan jag hitta på???

"Just the way you are"

Inga kommentarer: