tisdag 19 oktober 2010

Glappkäftar och haverisladdar

Ojojoj...
så här lite var det inte tänkt att skrivas i bloggen!
Tänkte sätta mig igår och skriva.
Var på topp för ett låååångt blogginlägg,
men självklart hade ladd-sladden till datorn kukat ur då och ville inte alls fungilera hur mycket jag än böjde å fixade å trixade med den...
Gjorde ETT försök imorse...och då jävlar ville den börja fungera helt plötsligt!
Glappa jäkel!

Hinner dock inte uppdatera nu för jobbet väntar..men vi får väl hoppas sladdelisladden vill funka ikväll när jag kommer hem! ^^

Dåligt med träning förra veckan, precis som jag anade...
Två timmars innebandy och 120 minuters bugg, sen blidde det inte mera! "(

Tar mig inte ut och springa heller när det iskalla regnet bara rinner utanför.
Fattar inte varför det ska vara så svårt...
men det kanske är dags att börja använda crosstrainern och alla andra grejor nere i källargymmet igen?

Vi får la se...
har en hel del annat på agendan idag.

Det kommer mera...
Hoppas jag! ^^

Inga kommentarer: