söndag 10 oktober 2010

Söndag

Det började som en förjävla bra helledig helg,
och slutade som en halv jobbhelg man önskar aldrig hade kommit! ^^

Är besviken på mig själv och många andra...men mer behöver vi inte gå in på det.

Inte hunnit så mycket träning jag hade önskat den här veckan heller. Börjar bli en vana att vara rätt onöjd med träningen om Söndagskvällarna...och inte kommer det bli bättre till veckan heller.
Älgjakt och något nytt påhitt om att vi ska ha öppet ända till 20 istället för 18.00 så att alla jägare här i skogen hinner handla lite mat emellan pangpangen. Bra för dom. Jobbigt för mig. Haha...
De två dagarna jag jobbar 10-20.30 kommer det garanterat inte bli nå träning, för efter orkar jag inte...och jag lyckas aldrig ta mig upp i tid nu för tiden. ^^

Men den här veckan lyckades jag ta milen i alla fall, inte dåligt det! :)

Resultatet:

Stavgång/gång: endast ett (!!!) tillfälle, 424 kcal, 6.9 kilometer

Jogging: Två tillfällen, 1511 kcal, 19.68 kilometer

Innebandy: ett tillfälle, Turnering, 90 minuter

Styrka: ett tillfälle, 100 situps och 30 rygglyft

Totalt:
1935 kcal och 26.58 kilometer
+ innebandy och styrka

Får duga, är ändå för sent att hinna göra nå mer nu.
Älgjaktsveckan börjar om 2 minuter. ^^

Inga kommentarer: