måndag 25 oktober 2010

Rövhäng på fisensmôs

Vilar mina trötta rövhalvor ett ögonlock.
Tänkte ta mig upp om någon minut,
slänga ett sådant dära murdereye på högen av ren tvätt,
och sen efter en massa velande inse att det faktiskt är lika bra att jag viker det nu, för annars blir det aldrig gjort.
Sen får vi se om jag orkar hitta på något annat sånt där nyttigt, men så förbannat jävligt tråkigt, att göra, innan jag åker ner till Linda för lite soffhäng så här för att fira den här otroligt fina Måndags kvällen.

Ger mig tillåtelse att vara riktigt lat resten av dagen,
Denna heldag av coopande har satt sina spår i energiflödet och tankeförmågan lär jag säga.
Det är nya system på gång.
Jävligt bra skulle jag tro, enkelt och snabbt...
När man väl haffar själva grejen.
Synd bara att jag kommer hinna skaffa löständer och få permanentat grått hår innan förberedelserna är klara. ^^
Men sen ni...då jäklar ska ni få se på smidighet i varuflödet!

Tror jag får slå av en sjuhelvetes brakare så jag får lite hjälp att komma här ifrån,
sen off I go!

Tjofftjoff


Inga kommentarer: