måndag 4 oktober 2010

Måndag morgon...

Måndag morgon, och det är redan vecka 40!
Herrejävlar vad tiden gasar på...flyger förbi snabbare än jag hinner tänka.
Om tolv veckor är det hög tid för ett nytt år att börja!
Shit!

Är snart redo att ta mig ner på byn för en heldags jobb. Har lite ångest över att veta att det är idag, och sen inte mera jobb förän på Fredag. Och då slutar jag redan vid 15, istället för 18.45 som det var meningen från början, för att åka till Saxdalen på "Back to the roots tour".
Skulle ha jobbat helgen sen också, men bytte ju till helgen som var...
Vad tusan ska jag hitta på denna vecka för att inte bli totalt uttråkad?

Nu önskar jag mer än vanligt att jag hade en hobby! ^^

2 kommentarer:

Musan sa...

Du skulle kunna hälsa på din syster. Dock är det en ganska upptagen syster så det kanske är svårt att få tid. Men vill du kan jag se till att det finns lite tid någonstans :)

Anonym sa...

Här kommer ett par tips: Baka nåt gott nyttigt matbröd, laga en massa olika nyttig mat och frys in så du har färdigt och sist men inte minst försök att njuta av ledigheten. Man behöver varva ner ibland. KRAM