söndag 3 oktober 2010

Helgens lista...

Helgens:

Roligaste: Roadtripsen med flicksen

Skönaste: Att vakna pigg och utvilad även efter en sen kväll

Härligaste: Den pirriga saknaden efter Robelirob som återigen for bort under helgen och längtan till han kommer hem imorn

Trevligaste: Att träffa nya människor

Who cares?: Rykten. Tror jag börjar bli immun mot dem för de drar inte längre ner mitt humör som förut, och det är så skönt!

Vänner: Käringarna och Järnafolket

Mysigaste: Hugo

Festligaste: Trubaduren på pizzan, och trippen hem från Borlänge

Var det inte mer?: Järnafolkets "svit" på Scandic... HAHAHA

Oh no: En opassande oplanerad punka, som numer klassas mer som sabotage med kniv eller liknande (tur det snart är dags att byta till vinterdäck)

Nya trend: Ett sketet reservhjul är de nya blingbling-däcken! Det gäller att sticka ut! :)

Snällaste: Mannen som hjälpte mig byta däck

Godaste: Mammas köttgryta och potatis

Det trodde jag inte: Umgåsningen med en nygammal vän

Konstigaste: Folks humörsvängningar

Akta på vägen: Alla 13 rävar och de 2 älgarna

Bästa: Vännerna

Dummaste: Bil-instrumentbelysning som leker disco när det inte passar sig

Musik: Lady gaga och allsång till gamla goda

Tack: till min familj, pojkvän och alla goa vänner jag har...för att ni finns!

Tråkigaste: Att missa folkracen

Nödvändigaste: Att jobba och tjäna lite kosing

Ser fram emot: Så grymt mycket som kommer framöver

Ondaste: Träningsvärken i rumpen

Gör nu: Ser röten ut, myser med tisse och lyfta rumpen och inta sängläge

Söndag: Jobbelijobb, ska för första gången i livet gå en riktig buggkurs, och kanske en joggingtur (om man orkar det efter några timmars nybörjardans?)
---

Sent är det. Ska bli skönt att få sova nån timme längre imorn.
Tisse och matte går till sängs.
Hejjråå! :)

Inga kommentarer: