fredag 1 oktober 2010

Thank god it's Friday

(lånad bild)

Och så kom Fredagen igen!
Den härliga dagen som kommer och gör så många filurer glada när de får gå hem från arbetet och veta att de är lediga i några dar.
För min del däremot, kan jag nästan säga att jobbveckan börjar nu. ^^
Jobba Fredags-stängning, sen jobba hela helgen.
Och jag drar igång femte jobbhelgen på raken!

Tror aldrig jag längtat efter en helledig helg som jag gör nu!
Visst att jag varit ledig mycket i veckorna på sistone,
men det blir liksom inte riktigt samma sak.

Fast den här gången har jag faktiskt ingen annan att skylla än mig själv.
Skulle ha vart ledig hela helgen, men bytte med en kollega som ville vara ledig, så jag kunde vara ledig nästa helg när vi ska iväg på rabbadabb och rock n' roll kväll.
Vad jag inte visste då var att det är just den här helgen lagtävlingen i folkrace går av stapeln i Borlänge...och den hade jag mer än gärna varit på! "/
Men man kan ju tyvärr inte få allt här i världen.
Sorgligt nog. ^^
Haha, tyck synd om mig!!!? ;)

Lutar åt att denna Fredag blir en helt träningsfri dag också.
Träningsvärken tar ut sin rätt!
Men imorn satsar jag på att kunna ta mig ut på en långis i joggingskorna! :)

Lite depp, men fan inte för mycket.
Är det Fredag så är det...
ska man vara glad!

Det bara är så! :D



Inga kommentarer: