torsdag 7 januari 2010

Victoria's muskler!?

Inte tränades det något idag heller.
Orkar inte. Vill inte. Hinner inte.
När man jobbat heldag vill man helst bara hem och varva ner.
Komma ner på jorden igen. Vila.

Malan var med mig hem.
Vi gick med Djin, åt stekt halloumiost och varvade med naturgodis.
Kikade på tv.
"Victoria's Secret fashion show 2009"
Har ni sett brudarna? Vilka kroppar de har!
De är inte bara smala (kanske tillochmed SJUKT smala), DE HAR MUSKLER OCKSÅ!
Jag önskar mina muskler syntes bara hälften så mycket som deras gör,
men tyvärr är mina varsamt inbäddade i ett täcke av mjuka valkar. ^^

Nu säger jag inte att jag skulle vilja vara lika smal som dem, inte ens i närheten. Dröm och glöm Naannii. Det kommer aldrig hända ändå. Och musklerna kanske bara syns just för smalhetens skull? Jag vet inte. Men det är imponerande. Inget fladder här inte.
Ge mig deras ben, lårmuskler, så är jag nöjd sen! :)

Nu kommer älsklingen och ska mysa med mig, heeeela natten...
Tur han inte är rädd för lite bilringar iaf. ;)
Sleep-over!
Jag älskar honom!

3 kommentarer:

Marika sa...

att va så där smal är bara fint på bild och på tv, i verkligheten ser e bara sjukt ut.. :P Det kan inte vara bra för deras hälsa heller ju!

Sockiss sa...

visst, de kan visa upp kläder snyggt, och det krävs säkert många tårar och svettpärlor för att hålla sig modell-smal. men det är inget jag skulle vilja själv, eller önska någon. vart tog njutningen av maten vägen? jag kan inte låta bli efterrätt resten av livet iaf.

Musan sa...

Tvättbräda beach 2010 säger jag bara :D