måndag 4 januari 2010

Bara en tanke

"Jag hörde alla viska om natten
Dom visste vad som hänt
Det som en gång var mitt blev nu vårt

och jag kände dina ögon den natten
Dom följde varje steg
Dom såg mig som någon annan
Och jag kände mig som det

Och jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Men om en vän kan viska och ett löfte brista, går jag hellre hem
Kvar i nått jag lämnat, för länge sen

Du släkte alla ljusen den natten
och det tände varje rum
Det vackra sa farväl och försvann

Du släkte alla ljusen den natten
Och jag minns varje sekund
Din sorg blev deras glädje för en stund

och fast jag följde dig längst vägen den natten, så vuxen i din hand
Så kan vänner viska och löften brista, om och om igen!
Håller du mig kvar i nått jag lämnat?"

Melissa Horn- kvar i nått jag lämnat

Dagens tänkarlåt...
(texten är fin, men tro inte att den ordagrant gäller mig)

1 kommentar:

Sockiss sa...

sköt om dig, och släng över ett mail om du bara behöver skriva av dig med nån som varit med om det mesta när det gäller relationer.